Pojavljivanje brojnih starleta u TV programima srpskih televizija snizilo je cenu usluga VIP prostitutki po principu formiranja cena u odnosu na ponudu i potražnju, pisali su pojedini mediji.
Oni koji su dobro upoznati u ove prilike kažu da klijenti više ne žele da plaćaju velike cifre kako bi bili sa nekom od „poznatih“ lepotica, jer sad u tu kategoriju spadaju sve starlete, pevačice, plesačice koje se svakodnevno pojavljuju na tv ekranima.
– Naravno, elita ostaje elita, pa taj problem ne ostoji kad je reč o pravim VIP damama koje dopunjavaju svoj budžet povremenim susretima sa moćnim i bogatim biznismenima i političarima. One i dalje „drže cenu“ – objašnjava izvor.
Među njima ima i nekih potpuno iznenađujućih imena i ne radi se samo o starletama, već i o ženama sa ozbiljnim pevačkim, glumačkim ili televizijskim karijerama.
– Generalno, cene su pale u odnosu na ranije godine – kaže izvor upućen u situaciju i objašnjava:
– U Srbiji trenutno funkcioniše nekoliko lanaca organizovane prostitucije za takozvane VIP klijente. Njima se podvode pevačice, glumice, voditeljke, a cene su od 1.000 do 5.000 evra za noć, ali najvišu cenu sad malo ko hoće da plati. Za iste ili malo veće pare mogu da dobiju nedeljni ful tretman sa tri vrhunske lepotice u nekom od luksuzni štekova po Srbiji, Crnoj Gori i Bosni.
Međutim, ima i onih koji ne štede da plate kako bi bili sa poznatom damom.
– Do skoro svaki nastup na TV donosio je višu cenu, a ako devojka uđe u neki rijaliti, njena cena se višestruko povećavala. Sada više nije tako. Hiperprodukcija starleta uništava nam biznis. Mada, takozvane “stare koke” drže cenu, pa je skoro jedna pevačica za noć pazarila tri soma evra, a da klijent nije ni trepnuo. Sad će moći da se hvali pajtašima u Švajcarskoj da je overio „zlatnu ribicu“.
Pevačice su pretežno uključene u priče o elitnoj prosituciji, a čini se da i izvori iz policije to potvrđuju.
– Pojedinim pevačicama estrada je samo pokriće za posao kojim se zaista bave. Najčešće u visoke krugove ulaze preko biznismena ili drugih uticajnih ljudi. Oni ih prvo predstavljaju kao ljubavnice, promovišu ih kao pevačice ili manekenke i vode na poslovne sastanke. Zauzvrat, od njih se očekuje da “usluže” poslovnog partnera čoveka koji ih je „probio“, da prikupljaju informacije o nekom klijentu, pa čak i da ga snimaju tokom seksa kako bi ga „imalu u šaci“ – kaže izvor iz MUP.
Dobar poznavalac situacije na tržištu prodaje seksualnih usluga, kaže da je precizan cenovnik VIP prostitutki skoro nemoguće napraviti.
– Neke od njih rade same, nemaju makroa i cenu određuju prema trenutnom raspoloženju ili prema tome koliko im para u tom momentu treba. Znam neke koje drže cenu na 10.000, pa ako se neko nalepi, svima lepo. Ali znam samo jednu takvu uspešnu transakciju u proteklih godinu dana. Ne smem da kažem o kome je reč, da mi ne odleti glava – kaže izvor.
Cifre variraju i kod onih koje imaju organizatora posla, pa za celonoćno druženje sa nekom od poznatih lepotica treba izdvojiti od 500 do 3.000 evrića.
– Jedino što njih razlikuje od običnih prostitutki je to što ne rade „na sat“. I imaju posebne zahteve kad je reč o smeštaju. To mora da bude vrhunski. Naravno, klijenti moraju da budu provereni od strane „organizatora“, a plaćanje je obavezno unapred. Makroi uzimaju od 30 do 50 odsto, što je mnogo, ali je zato diskrecija zagarantovana – završava isti izvor.