Poznato je da pevači pored toga što dobro zarađuju od nastupa, isto tako odlične prihode imaju i od platformi na kojima predstavljaju svoje nove pesme – Jutjub, Spotifaj, Dizer… Međutim, nakon strašnih tragedija koje su zadesile Srbiju, vidno je da pesme na pomenutim platformama ne dobijaju gledanost na koju su pevači navikli.
Ako uporedimo prošlu godinu i onu pre nje, možemo videti da su pregledi u velikom padu, pa tako i zarade pevača.
Sanja Vučić
Pevačica je krajem septembra prošle godine otpočela solo karijeru i već nakon prve pesme njen tek napravljeni Jutjub kanal i pesma doživeli su nenormalan uspeh. Njena prva solo pesma „Omađijan“ sada broji 34 miliona pregleda i bila je nedeljama prva na trending listi. Zaradila je više od 15.000 evra. Duet s reperom Nućijem „Đerdan“ ima 28 miliona pregleda i isto tako odličan plasman u trendingu. „Kriva je kafana“ s reperom Cvijom za dve nedelje prešla je tek dva miliona pregleda, a na trending listi nije uspela da uđe ni u top 10.
Aleksandra Mladenović
Pesma „Ja ne pijem, mama“ Aleksandre Mladenović već posle samo dva dana ima pad pregleda. Do sada ima tek dva miliona pregleda, što je u odnosu na njene prethodne projekte baš mali broj, a izašla je pre dve nedelje i na trending listi uspela je da stigne do 14. mesta, što znači da je ona zasad zaradila tek 1.000 evra.
Adil Maksutović
Adilova nova pesma „Ti i ja“ izašla je 16. maja i za skoro mesec dana ima tek 1,4 miliona pregleda. Emotivna balada, po čemu je pevač inače poznat, nije uspela da nađe svoje mesto, pa je zasad zaradio nešto više od 700 evra od Jutjuba.
Pesme koje trenutno prolaze i beleže ogromne brojke su uglavnom od mlađih izvođača.
Reper Devito nedavno je objavio album sa čak 24 pesme i on se može pohvaliti velikim ciframa za kratko vreme, kao i Teodora Džehverović i Tea Tairović. Ona je veliki novac uložila u reklame na Jutjubu za novi album, pa je bilo i očekivano da će za manje od mesec dana njenih novih 10 pesama imati skoro 50 miliona pregleda.